Efter Rejsen

Vi arbejder hele tiden på, at kvaliteten af vores rejser er i top. Derfor har vi på disse sider, samlet information om, hvordan man skal forholde sig efter rejsen, hvis man for eksempel har glemt et eller andet på rejsemålet eller har ris/ros vedrørende rejsen.

Beskadiget eller tabt bagage

Bliver din bagage beskadiget, eller går den tabt i forbindelse med flyvningen, skal du huske at anmelde det i ankomsthallen, inden du forlader lufthavnen – ellers dækkes skaden ikke.

Sker skaden i forbindelse med hjemrejsen, skal lufthavnen kontaktes inden denne forlades, og som bevis for anmeldelsen får du udleveret en såkaldt PIR-rapport, og der erstattes efter gældende regler. Det er altid en god idé at tegne en bagageforsikring., da værdien af det forsikrede ofte er højere end den erstatning du opnår fra flyselskaber og lign.

Glemte sager

Hvis du har glemt et eller andet på rejsemålet, skal du omgående kontakte os efter hjemkomsten. Så sætter vi en efterlysningen i gang og forsøger at bringe det glemte til veje igen.

Evaluering af rejsen

Efter hjemkomst fremsender vi elektronisk evalueringsmail til dig (samme mail som vi sender billetter og information til). Hvis du ikke har modtaget denne mail ca. 1 uge efter hjemkomst, må du meget gerne kontakte os på info@christravel.dk, og fortælle os det, så vi hurtigt kan sende en evaluerings mail til dig.

Reklamationer

Eventuelle reklamationer skal med henblik på afhjælpning på stedet gøres gældende overfor ChrisTravel inden rimelig tid efter, den rejsende har opdaget manglen. Undladelse heraf vil normalt medføre tab af retten til senere at kræve erstatning. Dette gælder dog ikke, hvis ChrisTravel har handlet i strid med almindelig hæderlighed eller groft uagtsomt, eller såfremt kravet skyldes skade på den rejsendes person. Reklamationer over fejl eller mangler, som ikke har kunnet rettes på rejsemålet, skal fremsættes skriftligt til rejsebureauet senest 2 uger efter rejsens afslutning.